Måndag!!!

Jaha, då har man bara en dag kvar på jobbet. Jobbar min sista dag på Fredag.
men lär väl få jobba julen också förmodar jag.

Igår var Wallman och jag iväg och kollade Sävehof. Inte direkt någon spännande match. Sävehof är ju lite för överlägsna.
Charlotte gjorde 6-7 mål och blev matchens lirare. OJ OJ!! Det var ju inte bra.......då kan jag ju inte tracka henne för att ha gjort en dålig match...hehe.

Efter matchen fick man passa på o trycka ett MAX mål, när man för en gångs skull var i Partille.

Imorgon är jag ledig........
Ska köra ut hojen till garaget och sen blir det rygg o axlar på gymmet.
Behöver verkligen träna nu. Har ganska ont. Beror detta på att man börjar bli gammal eller?
``27`` är väl ingen ålder för en karl direkt.

Nää dax o äta lite flottig smörgåstårta---------------------ha de



Me and Olga...................................

Jolin JOLin JoLin joLiN............

Lite paus.........................från spelandet

Har ju köpt ps3, man kan ju inte bli mer nöjd.
Jävla vilken bra grafik det är. Men det kostar.
Saker o ting är ju inte direkt gratis.
Lilla shoppingalkoholisten Jocke gick en dag ut på stada. OJ OJ OJ. och så hade man shoppat en massa grejer.
Men vadå.............ha kul så länge man lever.........medans man är ung.........mm
Vaffö spara när man kan slösa???

Söndag idag ja. Och klock jäveln ska ställas tillbaka en timme.
Det härliga fina fenomenet som kallas vintertid.

Lite smått bakis idag kanske........har inte riktigt hunnit känna efter faktiskt.
Efter jobbet igår gick vi och spelade biljard.

Sen åkte vi hem till mig och spelade lite guitarhero.

(Henke, miniblomman, Patte o Walle)

Miniblomman-----------alltså kristoffer var grym.

Rockade fett som man säger.


Sen hamnade vi som vanligt på ``Exxet``
Klev av vagnen och det var snorlång kö. Och det som regnade så in i helv................
Jögge i dörrn såg oss..........och vips var inne för alla andra.
Bra att känna vakter, men det är ju oftast därför man hamnar på samma ställe också.
Vi vet ju att vi kommer in, och vi slipper stå i kö i någon timme.
Vädret ställde nog till det, för det var väldigt dåligt med folk.
Dr Nenad o Dr Richard var där i alla fall, och de hade hittat sin lilla plats i baren.
 
Jag Stack hem rätt så tidigt..............Lugn o sansad som vanligt



Nää nu väntar jag........Walle o jag ska iväg och kolla handboll. Men den börjar inte förräns kl.16
Sävehofs damlag
Ska bli kul o kolla Charlotte när hon spelar

Nää, ska spela lite........eat shit fuc............



Jag är så jävla tråkig!!!

Vilken Lördagskväll!!!
Mina kompisar är i Tyskland och festar loss, eller så jobbar dom.
Mina vänner på jobbet skulle ut o äta och dricka öl.
Vad gör jag? Dricker 3 öl efter jobbet på "Till salu" och åker hem.
Ja jag vet..............jag är så jävla tråkig.
Konstigt att man har vänner kvar egentligen, när man aldrig är med och hittar på skoj.
Är nästan som man vore toffel och satt hemma med tjejen varje kväll.
Enda skillnaden är väl att man är så in i helvete singel och inte har nån tjej.
Jag är så jävla tråkig!!!

Ska kolla en rulle och dricka en kopp the för mig själv nu.

ha de..................Tråkmånsen



Min älskling, min idol, mitt allt.....................NOOOOOOOTTTT!!!!!

En helt vanlig j......a dag!!!

Ja ha ja. Var förbannat segt o kliva upp imorse.
Alltså det är förjävla tidigt o kliva upp tjugo över fyra. Och som den morgontrötte jag är, blir det ju inte lättare.
Jag är verkligen en kvällsmänniska. Men det funkar inte o sitta uppe till 2-3 när man ska upp den tiden.
Mörkt är det också....vilket gör att man inte direkt blir jätteglad på morgonen.
Och är man inte glad på morgonen så är dagen förstörd och man går omkring i nån sk deppig dvala.

Men ja ä inte bitter!!!!

Nää, det är faktiskt väldigt roligt på mitt nya jobb. Trivs jättebra, men saknar såklart mina gamla kollegor.
(speciellt dig Minna)

Väldigt kul att man kan hitta en själsfrände när man typ levat i 30 år.
Minna....Jag älskar dig! Inte på det sättet, men du vet.

Åker hemöver till jul gör jag också.
Får la bli Logen på juldagen som vanligt.

Tänkte jag skulle försöka o va med o spela handboll på juldagen också.
Behöver röra på mig lite....
Innebandyn har iof satt igång, men det är ju bara 1 gång i veckan.
Ja gubbmaggen har ju börjat få sin lilla form.
Men nu när jag slutar 15.00 på dagarna, ska det bli ändring på de.

Dax o laga mat, kolla lite på tv, sen sussa o upp igen 04.20

Ha de-----------Kingen


 

Jag vet!!! Modo förlorade..........

............men Frölunda förlorade med mer.. haha

Jaha, min kära käraste o älskade Minna har börjat blogga.
Det kan ju bli kul.

Får se vad den lilla flicksnärtan hittar på då.

Här kommer i alla fall en bild på Minna och mig ifrån sommaren.



ska sussa nu. bye bye!!

RSS 2.0