Värt allt slit!!! Eller?

Ibland undrar jag om jag gjorde rätt som bytte jobb.....
Det är verkligen tungt och slitsamt.
Jag har både ont och är väldigt trött på kvällarna.
Är saker och ting verkligen värda allt slit?
Jag saknar verkligen saluhallen.....dock inte mitt jobb där.
Så som det känns nu så gjorde jag helt rätt.
Men fråga mig om ett par år när jag går hos ryggknäckarn.

I vilket fall....nu går alla o pratar om julfesten hur bra den ska bli.
Japp, det ska bli jäkligt kul.
Är nog det enda som är roligt med jul...
Jag hatar verkligen julen......midsommar ska det va.
Fast det är självklart roligt o komma hem o träffa morsan o resten av släkten till jul.
Men man hade ju kunnat slippa allt j....la ståhej runt omkring.

Nää dax o äta.............

ha de



PUSS!!!

Ärlighet varar längst!!!

Var uppe vid 4.00 och kollade tv......Var nått program med Hefner och hans damer. Hefner är kung.......
Sen blev det paus på femman till 6.30. Då slog jag över och kollade nått program med Janne Josefsson.
Handlade om fildelning.............vilket alltid är intressant...........eftersom man känner flera som håller på o laddar ner mm. *Blink*

Eftermiddagen så kollade vi handboll i Partille.
Jag, Minna o `Snygg Liza´..................Var väldigt roligt och det lär bli fler ggr.

På vägen hem, när jag kom till Redbergsplatsen gick jag in för att köpa en tidning och lite saft.
Kan inte folk räkna nu för tiden?
Har hänt 2 ggr denna veckan att jag fått tillbaka för mycket pengar.
Hur svårt kan det va liksom. Sakerna jag köpte kostade 32 kr. Jag lämnade fram 40 kr. Hur mycket ska jag ha tillbaka?
Ja inte fan är det 18 kr i alla fall.
Men......just dé...........Jag är ju inte bara snygg.........jag är jävligt ärlig också.
Så lilla Jocke lämnade snällt tillbaka guldpengen. Och han i kassan tackade om o om igen.

Den stora frågan är väl ändå.........Skulle jag gjort samma sak om jag fått tillbaka pengar på en hundring eller en femhundring?
Japp.........självklart!!! Det är ju så jag funkar.....kanske lite för ärlig ibland.
Men hellre dé än att vara oärlig.



ÄRLIGHETENS MAN!!!

Ja då ...

Ja då var sista dagen som fast anställd i butiken över.......SÅ JÄVLA GÖTT!!!
I dag gjorde jag inte många knop. Lallade mest runt och maskade så mycket som möjligt.
Kommer sakna min kollegor, men lär väl träffa dem ändå.

Snygg Liza var inne o jobbade idag också.........mmm haha
Trevligt trevligt. Hon ska på matchen på söndag precis som jag.
Jag tror Minna ska med också, men vet inte riktigt.

Efter jobbet var jag nyttig...........japp! jag var och tränade.
Cyklade 2 mil och sen gick jag hem.

Nu blir det fiskgratäng och en film.

Imorgon blir det grogg.............

ha de


  Bye bye...........R.I.P!!!


RSS 2.0