Farsdag.

Jaha, då var det farsdag igen då....
För alla er som har en far att fira, Grattis!!!

Jag har en styvfar som alltid varit som en far för mig.
En mycket bra sådan. Ja jag har haft tur.
Men hur mycket jag än älskar honom och mina styvsyskon så är det inte det *Riktiga*
Men vad är egentligen det riktiga? Jag har ju aldrig haft något annat.
Så det finns ju inget att jämnföra med.

Dock är farsdag en sådan dag jag tänker på min riktiga far.
Funderingar och tankar över hur/varför, just jag fick en sådan skit till farsa.
Man har glömt bort jävulsktskapet och plasserat honom så j...la långt bort man bara kan.
Åsså kommer denna dag, och man blir än en gång påmind.

Farsdag ska vara en dag att fira och att glädjas åt.
Men för mig är det en dag svårare än andra att fira.
Finns inte mycket till glädje.
Utan farsdag är en av de värsta dagarna som jag kan uppleva.

Jag hoppas bara att min biologiska farsa finns där ute och att han har det så jäv...igt man bara kan ha.
Han är inte ens värd att pissa på........
så är det bara....

Nu går jag och lägger mig, så jag orkar gå upp till en ny, mer underbar jobbdag.

C U

RSS 2.0