SKITDAG!!!

Giffarna fick storstryk mot IFK.
Modo förlorade mot Brynäs.
Och Frölunda vann.

Jag, Wallman, Jösse och Tjerna var och kollade på Frölunda-Rögle matchen.
Dock kollade jag nästan mer på tavlan med de andra matcherna.
Hoppades verkligen på Modo. Men det är ju som sagt långt kvar.
Matchen var rätt bra faktiskt. För att vara en Frölunda match vill säga.

FRÖLUNDA SUGER!!!

Finns bara ett lag.......................MODO HOCKEY såklart.........

Uppdatering!!!

jaha......uppdateringen har väl inte varit den bästa. och nu när bloggprinsessan Liza klagar är det väl bäst att man sätter igång igen.
klockan är 00.24 och man ska upp o jobba kl.07.00
kanske dax o gå o lägga sig.

jag o Minna köpte biljetter till Veronica Maggio i november.
ska bli jäkligt kul!!!
Fast nu ser man först o främst framemot Sabaton på onsdag.
 
annars så jobbar jag massor just nu.
ska ju byta jobb snart. så jobbar in mig lite på det nya jobbet. typ varje dag jag är ledig.
men det ska bli roligt.............

skadeglädjen är den bästa glädjen.
idag fick 2 av dem som jobbar på köttaffären ,Albert Andersson, böter.
japp så kan det gå om man parkerar moped på cykelparkeringen. hehe bara 800 spänn.
så jäääääävla roligt.

nää. dax o sussa. men lovar o skriva lite oftare............

eat shit fucker´s
natti natti

RSS 2.0