Ruttna tomater och en burk senapssill????

Jahaa..........då har man legat sjuk i ett antal dagar.
Jobbade i onsdags men var väldigt krasslig. Vilket gjorde att förkylningen bröt ut på torsdagen.
Så torsdag, fredag och lördag har man legat i soffan och inte kunnat göra mycket mer än så.

Idag söndag har jag fortfarande feber, men känner mig lite piggare. Har dock fått en väldigt jobbig hosta.
Men bara gå till jobbet imorgon och gilla läget.

Var med Henke, Malle o Maria ut till Freeport idag.
Lyckades hitta ett par adidas skor för 230 kr. säjtan vad billigt...........
Ångrade lite nu när jag kom hem att jag inte köpte ett par till....fanns en halv storlek mindre också.

Ja fast jag är ändå nöjd.........700kr´s skor för 230 spänn....jihaaaaa!!!!!
Och adidas också.......jag som haft adidas dojjor de tre senaste ggr jag köpt skor.
Jag gillar adidas...........det gör jag..............

?

Ibland undrar jag om jag gjort/gör rätt.......
Varför ska det vara så svårt?
Ja livet är inte alltid som man förväntar sig att det ska vara.
Ibland är det väl tur det, men för det mesta skulle man velat ha ett perspektiv på saker o ting innan.
När det är försent då är det svårt att reparera.
Då kan man bara leva med det fel man gjort och försöka göra det bästa av situationen.
Kanske inte så kul, men det ska liks förbannat göras.

RSS 2.0