Familj??

Du är ett lejon som vakar över din familj
Savannens härskare

Du är en älg som vakar över din familj
Skogens konung

Du är en örn som vakar över din familj
Himmelens riddare

Du är gud som vakar över din familj
Den störste över dem alla
Men till din familj hör jag tydligen inte
JAG BARA ÄR!!!!!

!!!!!!

Det finns en kraft i min själ
som någonstans vill mig väl
Men om du frågar mig nu
så har den gått mitt itu

Det finns ett hopp i min tro
att jag ska få bygga min egen bro
Men om du frågar mig dé
så kommer det aldrig att ske

Det finns en längtan inom mig
som egentligen inte är så stor grej
Men om du frågar mig hur det ska bli
så svarar jag -Jag vill va fri!!!

?????????

Med blodiga händer
och krossade tänder
Vandrar jag gatan fram
helt ensam

Besegrad och slagen
En kniv i magen
Vandrar jag gatan fram
som ett slaktat lamm

Ett skott i min panna
Döden jag förbanna
Vandrar jag livet fram
så gott jag kan

Tankar och reflektioner från Dårarnas Paradis.

Motbjudande står du där
Du äcklar mig med ditt söndriga leende
VULGÄRT!
AVSMAK!
En satanist inuti Jesu kropp
VET HUT!
Skildra gevär
Skjut bort det onda.
Maskäten och finnig
Du är precis allt det man inte vill ha

Men ändå går jag till dig
Du förför!
VARFÖR?
Vi förenas kroppsligt
Våra vätskor byts
Ditt snorgröna slem med mitt vita ljusa anletes svett
Ond bråd död.
Skrik och stålkedjor
Ballerinor och prinsessor
Kungar och ockrare
GE ER AV!
Tidsnöd.....
Vem vill veta?
Vem ger svaren på frågorna?
AAAAAAAAAHHHH!!!!!!

LÄNGTAN!!!

Längtan att få komma bort, komma till en helt ny plats.
Med helt nya förväntningar både på mig och för mig.
En öde ö någonstans i ingenmansland full med kärlek.
Grönskande grön och med solstrålar skimmrande mot horisonten.
Kvittrande fåglar som sjunger vackert som dagsländor sin melodi.

Längtan att få vara...
Något.....Någon
Längtan att få komma bort från slentrian och misär.
Skrik och hat.
Döden och mörkret.
Se blommor blomma ut och dofta ljuvligt som bara liljekonvaljer kan.

Längtan att få spela min melodi.
Skriva min vers.
Sjunga och höra min sång.
Längtan att få se vågor spela mot strandkanten.
Höra vindar viska mitt namn.
Längtan att få vara den jag är...................

DÖDEN!!!

Vem fan är du att döma mig!
Du står där med ditt påklistrande flin,
glor så att ögonen håller på o ploppa ut.
Vad fan vill du?
Kan du inte bara lämna mig ifred.
Ta ditt pick o pack och ge dig av.
GÅ!!!
Gå, sa jag.
STICK FÖR HELVETE!!!
Kan du inte bara gå din väg och låta mig få en chans till?
Ska det vara så förbannat svårt?

Jag vet vem du är, eller rättare sagt vad du är.
Och jag gillar dig inte.
Det ska du fan veta.
Ordagrant så pissar jag på dig.
Du är fan allt jag föraktar.
Så vad i helvete ger dig rätten att döma mig?
Kom med ett svar, eller ge dig av!
För här har du fan i mig inget att hämta!!!

RSS 2.0