Ännu en jävla sunkdag!!!

Jodå...........idag var man bakis. Blev lite väl hårt igår. Till salu kan vara ett ställe som kan vara farligt att gå på ibland.
En öl efter jobbet, blir lätt en öl till o en till o en till o en till............sen glömmer man helt plötsligt bort tid o rum. Och självklart hur mycket man druckigt.
Gud hör bön.......sägs det ju..........och igår kan man nog säga att bönerna var hörda.
Men idag var det nog satan själv som bestämde.

Men som den troende man är, så lär det komma fler böner framöver...............

Spelade lite alfapet ikväll med Johan på Kåges. Och vem vann???
Jag dominerade totalt. Jag kom, jag sågs, jag segrade..........jag stred tappert, och det gav resultat.
Jag bara krossade!!!
Förlusten, förnedringen, skammen..........ja hur ska Johan kunna leva med den.

Men det är klart.....en liten vinst för honom är ju ändå att han förlorade mot den bäste.
det finns bara en king från norrland...................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0