En sunkig dag i ett sunkigt liv!!!

Jahaa. Jörgen Persson gör sitt 6.e OS och är bättre än någonsin.
42 år och har spelat till sig en semifinal.
Kan dock bli lite svårt mot världsettan Wang Hao, som dessutom har hemmaplan så det skriker om det.
Hmmm blir intressant.

Har idag sagt upp mig från mitt jobb och vet inte riktigt vad som kommer hända.
Jag har inte direkt nått nytt på gång, men har ju en månad på mig.
Får se om jag kanske får jobba i hamnen åt min nuvarande arbetsgivare.
Känner ändå att det verkligen är dax att röra på mig.
4 år på samma ställe.....jojo jag vet det finns dem som jobbar på samma ställe hela livet, men
fan inte jag.
Jobb finns det bara man vill. Frågan är ju vad man vill göra?
Man kan ju ta vilket jobb som helst i väntan på nått annat.
Inte är jag den som.................

Kanske blir allting lite roligare. Man kanske inte behöver må skit varje dag.
Å på sista tiden har jag varit så förbannat jävla less.
Klart man säkert komma in o jobba extra nån gång ibland, men varje dag.................NÄÄÄÄ!!!

Imorgon ser vi ljuset i mörkret...............ska åka till Trollhättan.
Ja Trollhättan är väl inte direkt nått ljus, men det ska bli förjävla kul.
Har aldrig varit där iof, men Linus o jag ska åka o träffa Linnea och Fredrik.
Paret vi träffade i Bulgarien.
Det ser vi framemot.
Kanske inte blir så jävlig dag imorgon.

Dax nu för min Heineken och lite OS.

mmmmmm

Kommentarer
Postat av: Henke

hur mår du killen???

2008-08-24 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0