Idag sög det fett!!!

Kräftsäsong...............hmmm kul o gott för alla som vill ha kräftskiva. Kanske inte lika kul för en annan som jobbar med skiten. Va enda idiot ska ha kräftor.

Samma visa varje gång också.
- Kan du plocka ut de stora fina kräftorna.......   (du får vad du betalar för)
- Jag fick inte se dem innan du packade in dem.............   ( nämen vad synd för dig)
- Varför hämtade du kräftorna där bakom, är dem sämre eller?  (förmodligen om jag får välja)
- Står ju i tidningen att dem kostar 199:-          (ja idiot om man köper 2kg. du köper 1 kg. då blir det 219:-)
- Kan man få kräftorna inslagna med is? jag ska åka långt.     (ja du ska typ till frölunda mupp. tar 20 min)

Fan ät skit o dö!!!
Du får de kräftor jag tycker du är värd att få. Här bestämmer jag liksom.
Var nöjd att du överhuvud taget får handla............

Är så jävla less på folk. Folk är dumma i huvudet. Tror dom att man kan behandlas hur som helst bara för att man står bakom en disk eller? Otrevliga och dryga...........ja inte alla, men finns väldigt många som borde gå en kurs i vett & etikett.

Så är det bara........................

Kommentarer
Postat av: liza

haha. bra skrivet jocke! det är precis så det är.. :) imorn tar vi nya tag! jag kommer nog inte vara så pigg dock. broder daniel var förresten het sjukt jävla bra!

2008-08-09 @ 01:10:09
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: katten

HAHAHA.... jo men vesst vett du!! MÄNNISKOR i ett nötskal :oS

2008-08-12 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0