Vilken jävla skitdag!!!

Tjohoo!!!

Idag klarade jag teoriprovet för mc. IGEN!! Japp har fått skriva om när det gick ut efter ett år.
På måndag ska jag köra upp. IGEN!! Japp har kuggat 2 ggr. surt men sant. Tror det hade varit lättare att köra upp i Härnta eller kanske köra upp med körskolan. Men för eller senare löser det sig.

Idag har man haft en sunkdag precis som vanligt....... Är verkligen less på o hålla på med massa grejor på jobbet som inte är mina uppgifter egentligen. Och inte lär det bli bättre nästa vecka.

Efter den roliga dagen på jobbet, träffade Minna o jag upp Ecke, Malin o Wallman för att sedan gå på restaurang.
Efter mycket om o men hamnade vi på Rumpan bar.
Min mat var okej, varken mer eller mindre. Minna hittade ett gott litet hårstrå i sin mat. Yamiii
Men hon behövde ju inte betala för den................och gratis kaffe fick hon också..............hmmmm
Borde lagt ett strå till stacken jag också......

Har nu bott här i Göteborg i snart 10 år, men det var faktiskt första gången jag var på Rumpan bar.
Blir nog fler ggr, dock kommer jag nog inte äta där mera...

Näää, dax o sova snart. Ännu en underbar dag imorgon. Först jobb, sen köra lite hoj, och sen ut en sväng o svänga de små lurviga.
Vi lär höras. natti natti

Kommentarer
Postat av: katten

jo visst det ställen kan va trevligt men stans drygaste vakter, om man inte räknar med alla idioter från avenyyyyyyn..



2008-08-12 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0