Utcheckad från Dårarnas Paradis!!!

Jaha!!!
I fredags blev man utskriven från sjukan.
Lite för tidigt känns det som. 
Men psykohotellet var fullbelagt och min stackars säng behövdes till andra psykon.

Så nu får man gå ett halvår och knapra piller.
Fördelen med de här antidepressiva och ångestdämpande små rackarna är att man inte får dricka alkohol tillsammans med dem. Så festerna blir ju billiga framöver.

Tror jag ska börja knapra morötter. Fast jag är ju inte direkt någon jättefantast av morötter.
Men man vet inte, kanske man lär sig tycka om dem.
Fast då måste man ju gå omkring med en skalare hela tiden.
Och hur skumt skulle inte det se ut.

Mina kära päron kom ner till Göteborg och jag tog chansen och åkte med dem upp till härliga norrland.
1 vecka av slöande och vilande.

Nästa vecka börjar vägen tillbaka.
Möte med kurator och läkaren mm.
Då ska vi se om jag får ordning på mitt lilla liv.

På onsdag åker jag o morsan en sväng till stugan.
Hittade en bild från i vintras. Snart ser det ut så här igen.
Snöade här igår faktiskt.



Nää, dax o sova lite är ju en dag imorgon också.......
ha de

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej!

Hoppas att du har det bra däruppe!

Härligt med snö!

Inte för mycket tonfisk hoppas jag ?! fniss



Kram, vi ses när du kommer hem!

2009-10-27 @ 16:08:58
Postat av: Malin K N

hejsan kusin

bra att du fått lite piller att äta det kan faktiskt

hjälpa ganska mycket.... om man får rätt sort och dos.

Hoppas att du kommer att finnas i norr vid jul också, och att du orkar umgås med oss då.

Kram kusin Malin

2009-10-27 @ 21:59:28
Postat av: Minna

Kan du ta med en näve snö när du kommer hem? Vill åka skidor. Puss

2009-10-28 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0