Se upp för dårarna, dårarna stängs!!!

Jahaaa!
Idag har man haft besök utav Walle först och Henke sen.
-----MEN KÖP INTE MED ER MERA GODIS OCH GREJOR-----
Jag kommer ju bli fet som en julgris innan jag kommer ut härifrån.

Till helgen ska jag ut i det fria....
Tjerna kommer hit och hämtar mig i sin nyinköpta volvo.
Jag rullar......ja, gör jag snart också.
Sen så tror han att jag ska hjälpa honom o byta däck på bilen.
Säkert!!! Behövs en som övervakar och ser till att allt går rätt till också.
Och det blir jag...haha

Ska träffa kuratorn på onsdag igen. Blir nog bra.
Näää nu ska jag duscha av mig lite flens.......
tjingeling


Kommentarer
Postat av: Minna

Tack för den...Jag som just skulle äta... O-kram och o-puss :p

2009-10-15 @ 20:07:10
Postat av: Din Bulgarien Kamrat!

Jocke, du är redan en julgris...!! :D

Frölunda leder just nu mot FBK med 4-1 samtidigt som MODO ligger under med 2-1 mot Luleå...

HA HA HA HA...!!!! Sug på den du ;)

Ha Det Gött!



/ Ahlman

2009-10-15 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0