Vilket Dårhus!!!

Fredag ja......och vad gör man
Finns inte jättemycket att göra här direkt.
Det finns ett pingisbord, ett hockeyspel och ett fotbollsspel.
Och såklart internet.
Men vem ska man spela med egentligen?
Är det inte bara psykon här?
Kalla det vad man vill, men det finns underliga personer här.
Och jag själv är tydligen en av dem.

Inte finns det femman heller. Så matchen imorgon mellan Sverige o Danmark får ses över internet.
Undra hur många psykon som ska sitta runt den lilla dataskärmen.

Idag är ingen bra dag. Jag hoppas Tjerna kommer o hälsar på.
Så kanske dagen blir lite roligare.

Har nu varit inlagd i 10 dagar. och tiden går så sakta.
Frågan är bara.......Får jag den hjälp jag behöver?
Vet inte riktigt men en dag i taget så får vi se.

För dem som inte vet så ligger jag inlagd på Östra sjukhusets Psykavdelning 363....

Ha de gott så länge.....

Kommentarer
Postat av: Henke S

Tänker på dig vännen..

2009-10-10 @ 11:43:18
Postat av: Kristofer

Krya på dig kompis!

2009-10-10 @ 13:39:42
Postat av: Tjerna

Sorry Raggarn hann inte upp idag. Syns imorgon Söndag ;)

2009-10-10 @ 16:05:41
Postat av: mamma

Vi är med dig i tankarna hela tiden och hoppas på att detta är rätt. Tankarna går även till bibeln och berättelsen om den förlorade sonen. Vi fick repetition på den i söndagskväll när vi var på en konser i kyrkan. Kommer du ihåg den? Kersti är här och hällsar till dig.

Vi älskar dig

Mamma och Björn

2009-10-10 @ 17:22:57
Postat av: liza

krya på dig fina! hoppas allt blir bra snart!



kram liza

2009-10-11 @ 09:59:40
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Måste köpa nya borrar till dig...vete farao vad taket är gjort av. Du suger. Puss

2009-10-11 @ 13:36:57
Postat av: Teresa

Tänker på dig jocke. Igår kom jag allra sist på saluhall bowlingen alla skratta åt mig du me pussar å kramar teresa



2009-10-11 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0