Boring i Dårarnas Paradis!

Jaha.....idag har man varit aktiv.
Först var maria och jag o styrketränade. och sen gick vi en promenad runt härlandatjärn.
och sen så tyckte vi att vi varit så duktiga att vi delade på ett paket choklad/neger-bollar.

Har fått en tid med socialtjänsten till veckan.
Då ska vi kolla upp om jag kan få åka till behandlingshem.
Annars så blir jag väl kvar här 1-2 veckor till minst.

men det är så långtråkigt här.
i och för sig är det ju OS, men man tittar till och med på repriserna.
Nu ser jag dock fram emot ishockeyn.
KILLARNA!!!! tjejer kan inte spela hockey.
Det snackas om jämnlikhet i samhället...
jojo. lika lön för lika arbete är rätt.
Men ska man spela hockey så får det ju vara samma regler.
och alla andra tjejsporter så börjar dem längre fram i banan.
Jag kan förstå att damer i backhoppning inte är en OS gren.
Kolla ridsporten......där tävlas det minsann med samma regler. precis som det ska vara.

Och alla idioter som tävlar när de som bäst kan få en 10-15 placering.
hur dum får man va egentligen. Träna som en idiot för att sen få en 13 plats i OS.
Vem kommer att minnas dem mupparna.
svar: INGEN!!!

Imorgon går vi till gymmet igen..så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0