Lite från Dårarnas Paradis!!!

Jaha då har man sett en väldigt dålig melodifestival då.
Sämre än sämst.

Idag hade jag dagpermis, och det visade sig att bli rätt kul.
Henke kom o hämtade mig och sen åkte vi till Tjerna och väntade in Wallman.
Efter det åkte vi och hämtade upp Marlene och for ut till MAX i Partille.

Men nu är jag tillbaka i dårarnas paradis.......

Har hittat ett behandlingshem i kolmården.
Ska kolla med kuratorn på måndag om det går och lösa.
Kommunen måste i så fall gå in och betala.
För det är ju inte gratis och håller på i 16 veckor.
Men det vore den bästa lösningen.

Nä nu blir det lite OS
Tur man ligger inne så man kan se allt......*blink*

hade......Psykobob

Kommentarer
Postat av: Minna

Skitstövel :)

2010-02-13 @ 23:57:10
Postat av: Maria

Så ni har kollat upp Kolmården??? Vad bra. Jag tycker de verkar ha ett bra program. Hittade en länk dit en dag när jag satt på jobbet och surfade runt på travsidor med anledning av ett jobbprojekt. Av någon konstig anledning lockades jag mer av att läsa om hjälp för spelberoende än om förträffligheten med att spela på hästar...

2010-02-18 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0