Måndag 22/2-10 i Dårarnas Paradis

Idag har man trampat på skicrossen på gymmet.
blev 2.5 mil som tog 80 minuter.
Imorgon är en annan dag. Då blir det 3 mil.

Är lite tråkigt här på avdelningen.
Tommy, thomas och susanne har skrivits ut.
Roger skrivs ut imorgon och Julietta på Torsdag.
Är typ de 5 och Mia som man har umgåtts med härinne.
Mia åker på torsdag för att kolla in ett behandlingshem.
Jag hoppas det går bra för henne.
Fast om jag blir kvar och hon åker, vad ska jag göra då?
Det är ju vi 2 som tränar, ser på OS och spelar yatzy.
Hur som helst.....om jag åker kommer inte hon ha så kul heller.
För dem som kommit hit nu är så tråkiga.

Jag har fått vänner för livet härinne.
Och det är ju kul.
Förutom att vissa kanske inte har så långt liv.
Jag ligger ju inne med folk som har självmordstankar precis som jag.

Jag mår mycket bättre nu.
Medicinen verkar och jag har blitt gladare och aktivare.
Läkaren anser mig vara för lite sjuk för att ligga inne här.
Men dem kan inte skicka ut mig för att dem är rädd att jag ska göra mig illa.
och det kan ju hända att jag gör, om jag spelar bort mera pengar.
För då känns allt så meningslöst.
Det är så in i he....te jobbigt.
Jag har abstinens nåra ggr per dag.
men det måste gå....
Jag har svårt för att se hur det skall lösas.
Men jag har en förhoppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0