LÄNGTAN!!!

Längtan att få komma bort, komma till en helt ny plats.
Med helt nya förväntningar både på mig och för mig.
En öde ö någonstans i ingenmansland full med kärlek.
Grönskande grön och med solstrålar skimmrande mot horisonten.
Kvittrande fåglar som sjunger vackert som dagsländor sin melodi.

Längtan att få vara...
Något.....Någon
Längtan att få komma bort från slentrian och misär.
Skrik och hat.
Döden och mörkret.
Se blommor blomma ut och dofta ljuvligt som bara liljekonvaljer kan.

Längtan att få spela min melodi.
Skriva min vers.
Sjunga och höra min sång.
Längtan att få se vågor spela mot strandkanten.
Höra vindar viska mitt namn.
Längtan att få vara den jag är...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna på SPEECHLESS

2010-01-12 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0