Semässstaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Jahaa, måndag i Härnösand.
Det lär väl inte hända allt för mycket misstänker jag.
Tar nog och vandrar in en sväng till den stora ``city`` kärnan.
Bara jag får mina fingrar ut ur...........och släpper datorn och släpar mig in till duschen.

Kom upp hit till Härnösand i lördags.........efter en som vanligt helt *underbar* tågresa.
Jag säger som jag sagt förut och som jag verkligen står för........Folk är dumma i huvét!!!

Lördagen tillbringades på parkfesten. Men först var jag, Henke, Marlene, Jösse o Jessica och lille Wilgot och åt på hamnkrogen. Måste säga att maten var riktigt bra. Dock är jag inte nöjd med att få kall mat.
Ville jag haft kall mat hade jag köpt sallad eller nått.

Lördagens artister på parkfesten bestod av: Smalare än Tord, Linda Bengtzing och Andreas Johnson.
Smalare än Tord missade vi och de andra kan jag inte direkt säga var speciellt bra.
(men nästa helg.....då. Japp då blir det Stefan Sundström.)
Populär blev jag också.......
Wilgot hittade en polare i mig och jag fick agera barnvakt några timmar.

Vilken jä.....la fylla det är här uppe.
Alla super järnet, som om de aldrig skulle få chansen igen.
Härnösand--------SKÄMS!!!
Massa fylla, slagsmål mm
Vet inte riktigt vart stan har barkat vägen, men man kan ju säga------UTFÖR!!!!

Söndagsfrukost på Tullportens konditori........Ecke o Carro, Nobbe, Malin Palin, Henke o Malle, Lunken  och Jag.
Härligt, fast man var ju lite sliten.
Sen ut till stugan för förtäring med morsan o Björn

Resten av veckan ser således ut............
Tisdag
Fiske med Tjove
Inga öl

Onsdag
Båttur med Ådalen 3
Jösse o Jessica o Wilgot
Kenneth o Lena
Henke o Malle
Jag dricker öl

Torsdag
Bakis
Dricker inga öl
åker till stugan

Fredag
Stugan
Bara slappa å må
Kanske dricker ett par öl

Lördag
Härefestivalen i Indal
Stefan Sundström och Nanne Grönvall spelar
Morsan står på marknaden och kränger grejjor
Jag dricker öl

Söndag
Bakis
Dricker absolut inga öl

Måndag
Återresa till Sveriges pärla och bästkusten
GÖTEBORG!!!!!!!!!!!!!
Inga öl

Tisdag
Verkligheten börjar igen.
jobb, jobb, jobb och åter jobb
öl????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0