vaffö då då.......

ja då har årets första allergiska reaktion kommit till stan. jag ligger nu i soffan helt utslagen. 10 ggr värre än värsta förkylningen. F.n vad jag älskar sommaren. man kan inte gå ut utanför dörren, för då känner man den enorma odören från gräs, blommor och syrenbuskar. tror jag får börja vandra omkring som asiaterna med mask över näsa och mun. det skulle se rätt kul ut faktiskt. en vandrande hårboll med munkorg. Det blir ju inte bättre av att jag just nu mår skit för övrigt. Alltså jag funderar ofta varför mitt liv är så här... Vad gjorde jag egentligen i mitt förra liv, för att få det så här. om jag så fått bli en hund eller nått så hade jag haft det bättre. Det finns stunder i livet, man ej rår över. Allt glatt och positivt som allt det mörka nedsöver. Man skulle vilja hitta sig en gigantisk fyrklöver. Men det gör man inte, när man det som mest behöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0