Midsommar!!! Suger eller suger inte?

Tjohooo, sitter nere hos Henke och kämpar med frågetävlingen för imorgon.
Blir nog bra. Han hade visst bärs hemma i kylen också...hehe.
Fast det såg ut som om det var nått som jag lämnat kvar för nåra veckor sen.
Så nu sitter jag alltså och dricker mina egna öl som jag själv köpt...hahaha.

Det suger verkligen att behöva jobba på midsommarafton, men vad gör man?
Börjar klockan 08.00 och slutar klockan 13.00. Så man får väl stå ut.
13.01 då smäller det. Då sprättas första psysssss.

Men det ska bli himla roligt på midsommarafton, det ska det.
Tror och hoppas jag på nu i alla fall.
Men vi ska vara rätt nära hemmet, så om det blir tråkigt är det bara att vandra hem.
Kommer dock sakna vissa som jag skulle velat haft med en dag som denna.
Vänner som man tycker om så innerligt, vill man ju ha omkring sig på en dag som midsommarafton.
Men man kan ju inte få allt. Så är det bara.
Och många vänner kommer att vara med.
Sen kommer nya bekantskaper, som man kanske får som vänner. Vem vet?
Vänner kan man aldrig få nog utav.
Men det är riktigt svårt att hitta dem som är ens riktiga riktiga vänner.
Jag har hellre en riktig vän än 100 som man inte riktigt kan lita på till 100 procent.

När jag låg inne på psyk på östra fick man se att man hade vänner som man inte trodde var som dom var.
Alltså............alla som mailade, ringde och kom och hälsade på.
Man fick verkligen sig en tankeställare och självklart en fruktansvärt positiv bild utav många.
Och att så många verkligen bryr sig om lilla mig.
Tack alla......Jag älskar er!!!
Nu i efterhand förstår jag att jag inte är så ensam och liten som jag då trodde jag var.
Det hjälpte mig då, och det hjälper mig nu.
De dagar jag mår skit, så vet jag att det finns dem som bryr sig.
Vilket gör att dagarna blir lättare.

Det hade i alla fall varit roligt om alla mina nära o kära kunde firat midsommar ihop.
Men så blir det inte denna midsommar heller. Men några av er finns där.
Och det räcker mer än väl.
Det ska bli skoj att vara med på denna midsommar, med tanke på att förra stängde jag in mig helt själv hemma och typ tyckte synd om mig själv. Med värsta ångesten mm.

Så alla ni som kommer imorgon............vi ses! och kul ska vi ha.
Ni som inte kommer imorgon........Ät skit!!! Näää skämt o sido. Ha så jä...la roligt på erat håll.
Även om vi inte ses imorgon så gör vi det en annan dag...

L U All!!!!!

Kingen is back!!

Och Minna........Jag krossar er på Alfapet när ni vill...det vet ni!
Finns bara en king från norrland...............................................................................

Kommentarer
Postat av: liza

känns sjukt bra att kingen is back!!

2010-06-24 @ 23:37:28
URL: http://liza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0